Delecta na podium w rankingu Top Marka 2012 „Press”

150x110

Magazyn „Press” ogłosił zwycięzców tegorocznej edycji rankingu Top Marka. Delecta uplasowała się na trzeciej pozycji wśród najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych. To już piąty rok z rzędu obecności brandu, należącego do Rieber Foods Polska S.A., w czołówce zestawienia - tym razem przed takimi markami, jak Nestle czy

Pepsi.

 

Tegoroczny wynik, trzecią lokatę, Delecta zawdzięcza nieodpłatnej komunikacji o produktach, firmie oraz  zaangażowaniu w sponsoring sportowy siatkówki. Na finalną pozycję w zestawieniu złożyły się punkty przyznane za liczbę, zasięg i wydźwięk publikacji prasowych. „Bardzo cieszy nas fakt, że realizowana strategia komunikacji przynosi wymierne efekty. Naszą markę media wymieniły w badanym okresie 2913 razy, w zdecydowanej większości w kontekście pozytywnym lub neutralnym. To duży sukces, zważywszy na kontekst pozostałych laureatów, należących do światowej czołówki marek spożywczych globalnego rynku FMCG. – komentuje Justyna Pesta, specjalistka ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A.